Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с палене на студен двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с палене на студен двигател

    колеги от около 10 мес. имам алфа 147 1.6 тс. 120к. до сега никога не ми се е случвало да не запали веднага до вчера. без да има някаква причина или признак предишния ден си паркирах нормално ,загасих и на сутринта като пробвах да стартирам греда ама изобщо никакви изгледи да запали. при4ука за момент и веднага изгасна,после се задави и краи. моля ви помогнете и даите савет какво да права че сам като болен,толкова си оби4ам количката и не мога да я гледам болна. имам и друг проблем с педала на саединитела но там ми е ясно че трябва да сменя долната лагерпомпа,горната я смених и маркучите са здрави но дотогава си наливам спирачна течност и така. благодаря ви предварително

  • #2
    Е хубо де, пробвай пак, на всеки се е случвало.Туй че един път се е задавила не е повод за драми.Ако системно вземе да го прави вече ще се мисли.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      не не ме разбра.или аз не обясних точно.
      изобщо не мога да я запаля, има ток и не изписва грешки на компа та затова не мога да се ориентирам за проблема. а и не разбирам кои знае колко от тези дв.

      Comment


      • #4
        Ако има ток и не може да завърти,или си за стартер или за нова бензинова помпа.На мен ми се е случвало от веднъж и двете да заминат
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #5
          Провери 2 неща:

          1 - Има ли гориво? (на инжекторите)
          2 - Има ли искра? (на свещите)

          Една диагностика вероятно ще даде по-точна насока.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            утре ще и направа диагностика, но стартера е добре и гориво стига до инжекторите проверих. четох в предишни теми че може от дебитомер да е но не знам каде е и как да го проверя
            ако си взема кабел за диагностика,при положение че не мога да заполя ще ми покаже ли каде е проблема или без да работи мотора не може да се направи диагностика
            Last edited by tsipor4e; d.m.y г., 21:51.

            Comment


            • #7
              Изключи го от буксата и запали
              147 1.6TS 2005 120bhp.
              The beauty is real...you just have to find it!

              Comment


              • #8
                Малко вероятно да е от дебитомер. И ако все пак е от него, би трябвало, като го изключиш да запали.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  каде се намира дебитомера че не ми е много ясно.

                  Comment


                  • #10
                    Непосредствено след въздушния филтър.

                    №6 на снимката:

                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:06.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      това е
                      147 1.6TS 2005 120bhp.
                      The beauty is real...you just have to find it!

                      Comment


                      • #12
                        мерси ще опитам утре да го изкл. и дано да запали ако не иска пак ще се наложи да я вода на лекар

                        ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:10 ----------

                        благодаря момчета за насоките,надявам се да ми помогнат.

                        Comment


                        • #13
                          Как пък все като прочета за някакъв проблем, в рамките на +- 7 дни ме сполетява, май ще бягам от тоя форум. Като си говорим за лагер помпи, днес разбрах от къде е загубата на спирачна течност последните 2 седмици, както и съмнителните петна по хасфалта...

                          Маслото на двг видимо не е мръднало, така че изключвам семеринг кв. Притеснява ме да не е масло от трансмисията, защото петната са доста големи като за количеството спирачна течност, поне на око. Има ли такъв шанс?
                          Attached Files


                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                            Как пък все като прочета за някакъв проблем, в рамките на +- 7 дни ме сполетява, май ще бягам от тоя форум. Като си говорим за лагер помпи, днес разбрах от къде е загубата на спирачна течност последните 2 седмици, както и съмнителните петна по хасфалта...

                            Маслото на двг видимо не е мръднало, така че изключвам семеринг кв. Притеснява ме да не е масло от трансмисията, защото петната са доста големи като за количеството спирачна течност, поне на око. Има ли такъв шанс?
                            Ама как си личи новия тампон По темата. Като гледам направо си е от трансмисията. Моята и тя малко сълзи от там, но ще я оправям като сменям съединителя. Но при теб доста капи явно.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                              Ама как си личи новия тампон По темата. Като гледам направо си е от трансмисията. Моята и тя малко сълзи от там, но ще я оправям като сменям съединителя. Но при теб доста капи явно.
                              Дам, тече от мястото дето е съединителя, най-логично е лагер помпата, която така или иначе си беше показала рогцата преди има-няма 20.000км, пък и последните 2 седмици за няма и 100км дето съм минал спирачната течност спадна доста.

                              Въпроса обаче е дали има някакъв семеринг на скоростната кутия, дето и той да е дал фира, и мазното да е 2 в 1 спирачна течност и масло от трансмисията, все пак ми се вижда доста омазнена. Това ме притеснява най-вече. Другата седмица ще ходи на чичо доктор, няма как

                              Между другото, май ти беше споменавал преди време, че ти се е налагало да обезвъздушаваш съединителя, защото ти е потъвал и не можеш да изкараш скоростите. При мен беше идентичен проблема/симптомите, та може би сълзенето при теб е от същото място. Губи ли спирачна течност, дори с малки темпове? За тези 20.000 км, до преди този проблем съм долял около 150мл.
                              Last edited by acho_; d.m.y г., 23:45.


                              Comment

                              Working...
                              X